söndag 22 mars 2009

drømmings

I natt drømte jeg at pappa fortalte at vi nå skulle gjøre det ultimate sikkerhetsforsøket, og han dytta meg inn i en gammel, rød boble. jeg satt på høyre side i forsetet, og på min venstre side, mellom med og sjåførsetet, stod det en skotskrutet koffert. Jeg skjønte ingenting, før det plutselig ble plassert en femåring i sjåførsetet, jeg tror kanskje det var en gutt. Pappa sa at vi skulle se hvordan det gikk om et barn begynte å kjøre en bil, og jeg var helt forvirra og prøvde å stotre « men hva hvis... kræsj...men.. » og pappa sa bare at bilen var godt sikra. Da vi begynte å kjøre, dro jo femåringen bare på rattet litt hit og dit, og jeg lente meg over og tok kontrollen. Jeg tror ikke jeg var redd, jeg ble bare litt satt ut, og måtte kontrollere situasjonen, så det endte i at jeg rev rattet løst, og holdt det foran meg i passasjersetet, men det funka fortsatt, bare som et trådløst ratt.

Også drømte jeg masse mer, blant annet at jeg ble sammen med en vampyrjente som ble til en katt før hun la seg før sola kom fram, også skulle jeg kysse henne god natt, så jeg kyssa en liten kattemunn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar